vrijdag 22 maart 2019

Crowdbutching




Heb je daar wel eens over nagedacht? Wanneer mensen over vlees praten, bedoelen zij altijd DOOD vlees.
Ik kwam daar op, toen ik de volgende zin las:
"Van het vlees, dat je bij ons koopt, weet je alles, je kunt het dier zelfs bezoeken".
Dat voelde voor mij vreemd aan. Een dier kun je bezoeken, maar vlees??

Daarna kwam de zin: "Wie via Crowdbutching (een deel van) een nog levend dier koopt, krijgt veel meer informatie dan in welke winkel ook. "
Oef, nu ook nog over het aanschaffen van een lichaamsdeel van een nog LEVEND dier?
Wat is dit voor horror?

Maar nee, ik was weer eens een ouderwetse Geraniumgluurder..
Je bestelt vlees en je krijgt het pas als het hele dier (op voorhand dus) verkocht is.
Ooooh…zég dat dan meteen!
Soort Donorcodicil, ik schenk mijn lever aan slagerij van Donk. Hahahah :-)

Willem Kroon, Muiden, 22 maart ©2019.

*** Link: https://www.crowdbutching.com/




Ik stel jullie reacties zeer op prijs, maar hier reageren mislukt meestal.
Stuur eventueel je reactie naar willemkro@gmail.com :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten